vänskap

2010-09-16 @ 23:31:08

Ibland träffar man människor som man bara klickar med. Man vet inte alltid ens vad det är som gör det, men något känns rätt. När man pratar med dem, så känns det så lätt. När man säger något så visar det sig att den andre har tänkt eller känt så också. Man har mycket gemensamt, men behöver egentligen inte vara så lika.

Det senaste året har jag träffat två personer som jag verkligen känt så med. Det är så härligt att man kan lära känna människor och få vänner, som kan komma att bli nära, även som vuxen. de flesta av mina nära vänner är vänner från grundskolan, och det är fantastiskt i sig. Men man förändras ju en del under åren och därför är det härligt att få nya vänner också.

Nya som gamla, mina vänner är de allra finaste!

Kommentarer

Postat av: Melissa

Ja visst är det fantastiskt! Livet slutar aldrig att förvåna, inspirera och stimulera.. ;)

Btw så är du fantastisk och den finaste vän jag vet! <3

puss


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback