Tillbaka till livet

2010-09-30 @ 23:48:09

Börjar känna mig som vanligt igen. Det blev en sjukt konstig kollision i tisdags. Kom hem efter flera fantastiska dagar i Sthlm full av energi och inspiration för att mötas av vardagen och alla måsten som en käftsmäll, och då i kombination med farmors bortgång. Det blev liksom för mycket.

Har iallafall trots mitt underliga mående (säger man så?) lyckas få en hel del gjort här att göra vardagen lite mindre grå. Har möblerat om både i flickornas rum och i vardagsrummet. Hur nöjd som helst. Och Maja älskar det. Att hon fick en sänghimmel var nog en stor anledning till det. Nu vill hon vara i sin säng mest hela tiden.

Stockholm var fullständigt fantastiskt. Hur mycket kvalitetstid som helst med älskade syster som verkligen fattas mig när vi bor så långt ifrån varandra. Innan hon flyttade sågs vi jämt. Så det är tomt, och därför helt underbart när man får flera dagar av dygnet runt häng. Dessutom är ju Stockholm en magnifik stad. Kan bara stå på deras balkong och se ut över staden och njuta. Ni skulle se utsikten förresten...


Bara en liten del av den, i disigt väder. Men det man ser närmast på andra sidan Västerbron är iallafall Långholmen och Söder. Men man ser ända bort till Slottet. Och vid träden närmast på bilden ligger stranden. Kungsholmen is the shit som ungdomarna säger idag.

Det obligatoriska besöket på Urban Outfitters resulterade förresten i toksnygga s.k Wallies. Sitter nu på väggen framför mig och ser riktigt fina ut. T.o.m. Andreas gillade dem. Kors i taket.

Bjuder på lite bilder från vår storstadsweekend






Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback