rapport från stockholm

2010-09-26 @ 23:19:24

ligger i stockholm på en uppblåsbar säng med mina flickor. Maja tittar på Lilla sjöjungfrun, Elin leker med sin giraff och jag har just tagit mig igenom 48 nya inlägg på bloglovin.

vi har det fantastiskt här hos syster och hennes man och son. de sover fortfarande men snart blir det frukost. sedan ska vi promenera iväg. dagen ska bjuda på minijapan på etnografiska museet och ett obligatoriskt besök på Urban outfitters. går alltid dit när jag är här.

igår var vi på en helt fantastiskt fin butik på söder. flickorna fick varsin mössa och elin fick en haklapp också. fantastiskt fina saker till vettiga priser.

bilder får ni när jag är hemma igen och har tillgång till dator

---
skrev detta inlägg imorse, men det blev visst aldrig publicerat. nu är det många timmar senare och snart läggdags. imorgon åker vi hem igen, känns både skönt och trist.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback