Playdate och valträsk

2010-09-13 @ 09:40:09

Ikväll blir det mys och valprat med bästa vännen. Vi ska försöka reda ut lite i den här partimassan med tramsiga vallöften som aldrig kommer hållas, för att försöka se vilka som kan vara värda en röst. Hon vet redan vad hon ska rösta, men själv har jag bara en vag aning så jag ser verkligen fram emot det.

Fick dessutom precis ett meddelande av Jessica om att mötas upp på en lekplats om en knapp timme. Så nu blir det till att stänga av datorn, göra iordning mig själv, barnen och hunden. Och traska iväg för en härlig playdate.

Hoppas ni har en lika härlig dag som jag kommer ha.

Kommentarer

Postat av: jessica

Tack för idag! Jättemysigt att ses :)



Jag har inte heller en aning om vad jag kommer rösta på....men jag lutar väl åt ett håll...men det är svårt!



Bra att du inte slutade blogga!



kram jessica


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback