Måndagen den 14 september till ända

2010-09-13 @ 23:30:38

Klockan är snart midnatt. Vart tog den här dagen vägen? Fast den har på något vis känts lång även om den gått fort. Spenderade förmiddagen på en lekplats med fin vän och lekande barn. Sedan bar det av hem för lunch, yatzyspel och lite vila innan vi åkte till biblioteket och lämnade tillbaka lånade dataspel och äntligen fick hämtat ut Elins bok. Den där man får när man föds. Fast istället för att ta en likadan som Maja redan har så valde jag att ta en annan bok som verkar jättefin.

Och efter det bar det av till Göteborg till bästa vännen för supergod middag, mys, biggest loser och en hel del valprat (fast inte så mycket som vi tänkt). Fast så mycket klokare blev vi inte av det.

Måste säga att dagen gått över förväntan med tanke på att jag är själv med två barn och en hund och har varit iväg nästan hela dagen. Visst blev jag lite småtokig ibland, men jo det har gått riktigt bra och det känns väldigt skönt. Jag blir ju ganska låst av att ha Molly, men nu känner jag att jag inte behöver låsa in mig mer än nödvändigt iallafall. Och att ta med Molly iväg på kvällarna är perfekt för då sover hon nästan hela tiden.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback