Linas matkasse vs Middagsfrid

2010-09-13 @ 23:39:31

Just nu har ju Linas matkasse ett specialerbjudande och jag har minst två vänner som testar detta. Är mycket nyfiken på vad de tycker. Själv var jag inne på att testa Middagsfrid förra sommaren, men det blev aldrig av.

Det som talar för att vi skulle få en sådan leverans varannan vecka är naturligtvis lyxen att få varorna levererade till dörren tillsammans med recept på hur man ska tillaga det. Och också att man då kommer sig för att göra andra rätter än de gamla vanliga.

Det som talar emot det är att jag tycker om att handla... fast det måste man ju göra ändå. Man kan ju inte bara äta varannan vecka. ;)

Jo, jag är väldigt sugen på att testa. Men jag avvaktar den här veckan och ser vad de jag känner tycker först. Men om man ska välja att göra detta, ska man då välja Linas matkasse eller Middagsfrid? Vad är egentligen skillnaden?

Kommentarer

Postat av: jessica

Jag ahr fattat det som att middagsfrid är bara ekologiskt och mycket mer grönsaker. Linas matkasse är mer åt "normala" rätter. Spännande det här :) Jag handlar typ aldrig middagsmat, bara frukost! Så detta är helt fantastiskt :)



nej jag ville inte ha pengar för coccosbollen! Ni bjuder en annan gång :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback