Kimono fusion

2010-09-15 @ 10:28:23

ÅH den nya utställningen på Världkulturmuseet här i Göteborg är ju som om någon kommit till mig och frågat: "Magdalena, vad tycker du att vi ska ha en utställning om?"

Blir helt pirrig av att tänka på att de har tagit en bit av Japan och placerat här i Göteborg. Undra hur många gånger jag kommer besöka den innan den försvinner i maj 2011. Men mitt stora problem är att de har en invigningsfest, Tokyo fusion, på fredag som jag bara måste gå på. Men jag har ju som bekant en bebis... och en hund... och en femåring. Tror inte man kan ta med sig alla dem på fest på ett museum. Eller vad tror ni? Kanske kan jag fixa hundvakt, och barnvakt till Maja. Men Elin är värre. A ska iväg med jobbet. Kanske kan man ta med en tyst och snäll liten Elin? Kan klä ut henne till Hello Kitty eller något så kanske hon smälter in?

Får fortsätta jobba på det där, men åh vad jag vill gå! Någon som ska med?

Kommentarer

Postat av: Niclas

Som sagt, det är svårt att komma loss på en kväll. Men jag måste ifall dra med Camilla och Mio på utställningen :)

Postat av: Melissa

Jagvilljagvilljagvilljagvill!!

Postat av: Magdalena

Niclas: Javisst, utställningen är ju given och där är ju inga problem att ta med en bebis. :) Men kvällen med tecermoni och grejer lockar väldigt också.



Melissa: Håll tummarna att jag kan fixa hund och barnvakt så har vi en fredagsdejt. Wii!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback