Idag är det tv för hela slanten

2010-09-21 @ 16:27:08

Nya avsitt av 90210, Gossip Girl, How I met your mother och Chuck idag, varav de två senaste är säsongspremiärer. Härliga tider! Vet inte riktigt när jag ska hinna se allihop men tanke på att jag precis kom innanför dörren och det är mat som ska lagas och bebis, barn och hund som ska underhållas och tas omhand. Men några av dem ska nog hinnas med iallafall. Det är tur att vi är två.

Så det där politikinlägget får vänta. Alla andra skriver ju som tokar om det ändå, och jag tror inte jag har så mycket nytt att komma med.

har iallafall haft tokmysig dag med bästa vännen. Massa kärlek till dig!

Kommentarer

Postat av: Sandra och Jamie

Jag har varit det ganska länge, typ i november 2009, men detta är det första jag fått provat, så tog ett tag!!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback