Hur man ser amerikanska tv-serier utan att ladda ner

2010-09-14 @ 13:04:57

Imorse fick Molly vara hemma när jag och Elin åkte och lämnade Maja på förskolan och det gick jättebra. Var ju bara ca 20 minuter, men ändå. Det var väldigt skönt att hon inte satt och väntade vid ytterdörren som hon gjort när jag varit varit ute kortare stunder, och slängt skräp och sådant. Hon kom naturligtvis springande och var glad när vi kom, men det märktes att hon inte blivit stressad av att vara själv. Så nu kommer jag göra så framöver.

Har nu sett både 90210 och Gossip Girl säsongspremiärer. Inget av dem var väl speciellt fantastiskt, men jag tycker nog förvånansvärt nog att Gossip girl avsnittet var strået vassare. 90210 kändes ovanligt tillgjort. Speciellt första scenerna när de skulle vara glada för att börja senior year. det kändes så falskt så jag ville gömma mig bakom en kudde. Kanske skulle ge mig in på tv-land och kommentera avsnitten. Har varit så pinsamt dålig på att skriva där det senaste året. Usch. Jag som älskar det där stället.

Fick förresten en fråga om hur man ser på amerikanska tv-serier utan att ladda ner dem. Så är det någon mer som undrar är det bara att lämna en kommentar så ska jag berätta.

Kommentarer

Postat av: jessica

jag vill veta!!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback