Förskräckt & bestört

2010-09-20 @ 23:13:00

Klockan är för mycket för att jag ska orka skriva ett inlägg om valet och resultatet, men jag ska försöka få till ett imorgon. Det jag kan säga är att jag är förskräckt och bestört över att så många röstade på SD.

Har inte blivit något bloggande de senaste dagarna. Helgerna går alltid så fort.

Idag gick vi iväg till en lekplats där Maja lekte, Elin sov och jag & Molly tränade apportering. Hon var hur duktig som helst. Det hon har svårast för är att släppa pinnen, men hon blir bättre och bättre.

Just nu sover Molly & Elin bredvid mig i soffan och Maja på golvet. Följande dialog utspelade sig innan hon somnade:

Jag: "Men Maja, varför ligger du på golvet?" (jag såg att hon bäddat med kudde och filt, dock inget att ligga på)

Maja: "Ja jag vill det."

Jag: "Men är det inte skönare att ligga på soffan? Jag kan flytta på Molly."

Maja: "Nej, jag vill ha det hårt på ryggen."

Eh.. okej? Och strax därefter somnade hon.




Såhär låg de alldeles nyss. Nu har dock Molly vaknat så vi ska ta en liten nattlig promenad innan det är dags att sova för natten.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback