En söndag i september

2010-09-12 @ 22:25:36

Så var jag då tillbaka igen efter några dagars lösenordsskyddat uppehåll. Jag har låst alla mina bloggar. Ni som följt mig vet att det har blivit några stycken. Och eftersom även den här var på paus så blev det lås på den med. Och ingen läsare fick lösenordet. Så känn er inte bortglömda för att ni inte fick något. För som sagt, ingen annan än jag själv visste det.

Jag visste faktiskt inte om jag skulle återkomma hit, men så blev det. Även om jag var väldigt lockad att börja blogga någon annanstans mer anonymt. För det är ju så att jag lägger ut en hel del av mitt personliga liv här. Och att då skriva inlägg efter inlägg med personliga historier och privata foton utan att få någon respons, det känns inte så kul.

Men jag återkommer hela tiden till att jag bloggar för min egen skull. Jag älskar att skriva och att gå tillbaka och läsa mina gamla blogginlägg. och visst skulle jag lika gärna kunna göra detta privat direkt i ett dokument på datorn. Eller skydda bloggen så att ingen kan läsa. Men jag tycker själv att det är så roligt att läsa mina vänners bloggar, och det verkar ju som om ni är några som tycker att det är roligt att läsa min också.

Så jag fortsätter, om än kanske något mer anonymt än tidigare. Enjoy!

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback