Tävling! Vinn gratis bebisprodukter

2010-10-14 @ 11:30:52



Jag tänkte lotta ut Natusan® first touch tvättservetter och zinksalva till någon av er läsare. Priset är alltså en förpackning med 24 tvättservetter och en zinksalva på 5 ml, precis det ni ser på bilden ovan.

Reglerna är enkla. Kommentera detta inlägg genom att svara på frågorna nedan för att få en chans att vinna. Om du även gör ett inlägg i din egen blogg och länkar till tävlingen (det är fritt fram att använda bilden här ovan) så får du ytterligare en chans. Jag kommer sedan att dra en vinnare om precis en vecka, torsdagen den 21/10.

Frågor att besvara för att vara med att tävla:

Vad är viktigt för dig när du väljer tvättservetter till ditt barn?

Vilken salva har du oftast använt när/om ditt barn fått blöjexem?


Lycka till!

Kommentarer

Postat av: Kristina

På mina barn använde jag ofta varor från Apoteket men när jag hittade Marja Entrich biologiska produkter övergick jag helt till dem. Använde Bivaxskräm och Vetegroddsoljan mycket då barnen ofta hade exem. Dyrare men värt varendra krona. Produkterna finns kvar än idag! På den tiden tänkte jag inte så mycket på vilka tvättlappar vi använde. Priset var av betydelse och ofta blev det de där gula skumgummitvättlapparna... Idag skulle jag välja mer noggrant, och välja de som är snällast mot hud och miljö.

(Nu är det ett tag sedan mina barn var små men jag har barnbarn...)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback