Succé

2010-10-10 @ 22:44:55

Sitter och småkollar på Vingar av glas. Det var en herrans massa år sedan, men jag minns att jag verkligen gillade den när den kom. Dessutom var jag ju nästan lite bundis med Alexander Skarsgård på den tiden. Det var kanske dagens överdrift men vi hejade på varandra i korridorerna på MTV studios när jag praktiserade där och han gjorde Vita lögner. Och han skickade ett supergulligt mail till mig. Och detta var väl runt den tiden kan jag minnas. Dessutom mötte jag och Maja Said Oveissi (pappan i filmen alltså) häromveckan. Han bor ju här i Kungsbacka och Maja och han pratade litegrann om något jag inte minns nu. Söt film är det iallafall.



Idag har varit en riktig succédag när det gäller Elin. Hon har druckit två flaskor (inte samtidigt alltså) á 220 ml välling och somnade utan att bli ammad eller vaggad. Jag satt bredvid henne och klappade lite på henne, men till slut så somnade hon av sig själv. Det är första gången på flera månader. Äntligen börjar jag kunna trappa ner ordentligt på amningen. Ammar henne två-tre gånger varje dygn och det är otroligt mycket mindre än för bara några veckor sedan. Känns fantastiskt skönt.


Bästa sättet att få Elin att sova... Baby Björn!!

Kommentarer

Postat av: Johanna Engman

Va bra! Hon ser dock inte så trött ut på kortet..:) Puss o kram

Postat av: Melissa

Heja Elin!! ;) puss

Postat av: Sandra och Jamie

Hej!



Har inte hunnit skicka dina blöjor än, men gör det idag eller imorgon. Jamie har varit sjuk så har helt enkelt glömt bort det, sorry!



Hoppas allt är bra med er!

Postat av: Magdalena

Johanna: Haha nej det kortet var för några dagar sedan innan hon somnade. :)



Melissa: Jajamen! och idag somnade hon själv igen. HURRA!




Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback