Natusan® first touch

2010-10-14 @ 10:58:06



Jag har ju som jag nämnt tidigare kommit med i kampanjen för Natusan® first touch som Buzzador. Har nu under en veckas tid testat deras våtservetter och deras zinksalva och jag är mycket nöjd.

Natusan® first touch är den första produktserien i Sverige som är speciellt anpassad för nyfödda bebisars känsliga hud. Hela serien är noggrant testad, dokumenterat mild och fri från parfym och färgämnen. Jag är inte en stor användare av våtservetter eftersom jag tycker att det är onödigt att trycka på mer kemikalier är nödvändigt på min bebis hud, och därför tycker jag det känns bra att Natusan® har utvecklat dessa produkter just till nyfödda bebisar.

Jag är som sagt inte en stor användare av våtservetter. Har kanske köpt tre paket sedan Elin föddes i april. De är bra att ha i skötväskan om man inte har tillgång till vatten, och jag brukar ha ett paket på skötbordet också, men där brukar det oftast vara tvättlappar och vatten som gäller. Nu när jag är Buzzador så fick jag ju se till att använda våtservetterna mycket och det har jag gjort nu. Så vad tycker jag då om Natusan® first touch extra sensitive tvättservetter ?
Det jag gillar är att man inte får hela paketet när man tar en servett som är ett vanligt förekommande problem bland våtservetterna. De är också väldigt mjuka och otroligt lätta att göra rent med.

Vanligtvis när Elin blir röd i rumpan så använder jag en annan salva, men den här senaste veckan har jag då använt Natusan® first touch Zinksalva. Jag tycker att den har fungerat jättebra. Elin brukar inte bli så röd, så jag har inte använt den varje dag. Men när hon blivit lite röd har jag tagit den och då har det varit borta vid nästa blöjbyte. Så jag är mycket nöjd och kommer absolut att fortsätta använda den även efter att den här kampanjen är slut.


Vill du också bli en Buzzador och helt gratis få testa på produkter och säga vad du tycker om dem? Tryck på bilden ovan eller följ den här länken.



Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback