Kreativitet

2010-10-10 @ 21:11:51

ojojoj besöksstatistiken här är lägre än någonsin. Men det kan jag ju förstå så lite som jag bloggar.

Jag har fått för mig att jag ska sy ett lapptäcke som kanske kan bli en åkpåse till Elin. Och sedan ett lapptäcke till Maja att ha på sängen. Jag vet dock inte om jag kommer att fullborda det, men jag har iallafall valt tyger och börjat klippa ut bitarna. I mitt huvud blir det hur fint som helst. Häromdagen sydde jag ihop två små gosefigurer åt flickorna av gamla kläder. Blev rätt söta måste jag säga.


Men de var väldigt snabbsydda och slarviga då vi inte hade så mycket tid.

Fick en symaskin när jag fyllde år och har äntligen börjat använda den ordentligt. Otroligt roligt. För varje år som går, desto mer upptäcker jag min kreativa sida och hur mycket jag tycker om att skapa. Allt blir inte så fantastiskt bra, men oj vad skoj det är.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback