Decubal

2010-10-25 @ 10:48:46



Nu är det dags för nästa Buzzadorkampanj och det är hudvårdsserien från Decubal.

"Decubal är en ny hudvårdsserie för hela kroppen, speciellt framtagen för personer med torr/mycket torr och känslig hud. Produkterna är utvecklade av nordiska hudläkare för att fungera i ett kliat där torr hud är ett vanligt problem. Decubal kan användas varje dag året runt av hela familjen."

Jag har fått testa tre av deras produkter, det är Lips & dry spots balm, Hand cream och Face vital cream. Har än så länge bara testat dem i några dagar, men jag är jättepositiv. Jag tänkte först att det kanske inte var något för mig eftersom jag inte har så jättetorr hud, men den blir ju alltid torrare nu på vintern så det passar ju ändå bra. Och framför allt Lips & dry spots balm älskar jag! Det som är så bra är att den håller läpparna mjuka väldigt länge så man behöver inte använda den hela tiden som är ganska vanligt med andra liknande produkter. Hand cream har jag också använt en hel del och är väldigt nöjd med. Den känns skönt uppmjukande utan att vara kletig. Och det är samma sak med Face vital cream som jag tänkte kanske skulle vara väldigt fet och kletig eftersom den är för torr hud, men så är det inte alls. Den är skön och tas lätt upp av huden även om den inte är jättetorr.

Decubal har som sagt produkter för hela kroppen och jag är faktiskt nyfiken på att prova de andra också. Blir ni intresserade av att testa dessa produkter är det bara att höra av sig till mig för lite testprodukter. Tyvärr fick jag väldigt få av Lips & dry spots balm så den har jag inte att dela med mig av (för de har jag redan gjort mig av med), men de andra två har jag massor av.



Vill du själv bli Buzzador och få testa produkter helt gratis, så gå in här och läs mer.

Kommentarer

Postat av: kola

Jag har också blivit buzzador, men inte fått några varor än. Vill gärna testa hand och ansiktscreamen :o) Har du kollat om föräldrarmötet var på tisdag? Så att vi kan ses på torsdag. kram

Postat av: Åsa

Åh jag är en riktig torris, skulle jättegärna prova!

Postat av: anna

var med där innan men jag orkade aldrig skriva om grejerna hah aså lat.



åh vad kul! ja vi kan väl se, november har jag alla helger uppbokade i dock, men vi fixar det framöver :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback