Äntligen får jag buzza!

2010-10-06 @ 08:50:16

Från att aldrig ha fått något Buzzadorkampanjerbjudande som jag kan vara med i så har jag nu fått tre, och kommit med i allihop. Så inom en snar framtid kommer det att buzzas här om Natusan, Decubal och Santa Maria India. Eventuellt kommer jag att bjuda er läsare på någon av produkterna, så se till att kolla in här då och då.

Jag ser verkligen fram emot det. Ska bli jätteroligt att testa produkter, bjuda vänner på testförpackningar och att buzza. När jag får Santa Maria produkterna tänkte jag samla ihop några härliga vänner och köra en indisk matlagningskväll. Och Natusan är ju perfekt att testa på Elin och Decubal på mig själv.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback