En buss i baken

2010-11-19 @ 15:17:05

Ja det fick jag igår. Inte i min bak förstås utan bilens. Jag mår bra. Känner mig väldigt spänd i nacken, men det är nog snarare spänningar än whiplash. det gick såpass långsamt. Jag stod still och lät en gående passera på övergångsstället och busschauffören körde rakt in i mig.

Tacksam för att allt gick bra såklart (förutom bilen som får lämnas in). Och väldigt tacksam att jag var ensam i bilen. Flickorna var hemma med Andreas. Det blev en jäkla smäll, och den är jag glad att de slapp uppleva. Och jag tänkte såklart på Josefin och hennes små barn. det var ju en så otroligt mycket större och värre olycka. högre farter. Det måste ha låtit något så kopiöst högt.

Förresten. Johan har gjort en så fin sida till sin Josefin. Vila i frid.

Kommentarer

Postat av: kola

usch vad läskigt, tur att du klarade dig iallafall. Man får verkligen akta sig ute i trafiken, även om man själv kör så bra så finns det helt klart andra som inte gör det. Jag är så kär i min bil, vi brummar omkring, kommer snart ner och hälsar på, har bara fått så mycket jobb nu i och med att jag extraknäcker på östra hamngatan.

Postat av: Karin

Skönt att det gick bra. Hoppas du blir kry i nacken snart.



Kram!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback