Biggest loser Sverige final

2010-11-22 @ 23:55:01

75 kg!!! Helt sjukt. Han gick ner mig lite drygt. Galet. Men skönt, för jag tycker Sveriges variant har varit lite mesig. Men här visar han att det inte måste vara så. Grymt imponerande.

Älskar finalen av detta programmet. När man ser hur mycket alla har gått ner.

Innan finalen tittade jag lite på förra säsongen av amerikanska varianten (går ju 19.00 på någon kanal) och då blev jag påmind om hur bra den säsongen var. Sunshine & O'neil. Sam & Koli. Daris. Michael. Ashley. Ja jag gillade verkligen den. Och hur söta var inte Sam & Stephanie!! Iår är det så himla många som inte alls är vidare kul. Och som sagt, bara gameplay all the way.

Kommentarer

Postat av: Stefan Nilsson

Har du sett att BL Sverige får en ny säsong? :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback