Valp?

2010-05-23 @ 23:41:57

Svärfars ena hund (han har ju tre...) har blivit far till 8 små valpar. Vi ska ner och titta på dem på onsdag och då är de ca en vecka gamla. Jag kommer på allvar att bli fullständigt tokig, det vet jag redan nu. Och jag har sagt till A att han måste vara starkt övertygad om att vi inte ska ha en för annars kan jag lova att jag kommer övertyga honom om att vi ska det. Jag vet att det inte är det mest praktiska just nu. Men jag har velat ha en hund sedan jag föddes, eller iallafall sedan jag förstod vad en hund var och nu kommer plötsligt möjligheten att typ få en och dessutom när jag är hemma på heltid... (Ja ni ser ju, jag har redan börjat se möjligheterna med det här...)

Vore det inte den perfekta födelsedagspresenten till Maja som fyller 5 år om drygt 2 veckor??


Pappan är en Braccio Italiano som ni ser på bilden här ovan. SÖT!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Supersöt och faktiskt - du har ju ändå lite "extra" tid eftersom du ändå är hemma... är inte så lätt annars kanske i framtiden att lägga hela sommarsemestern på "valpledighet"... hade aldrig kunnat motstå :)

Postat av: Magdalena

Hej Åsa! Eller hur? :) Nej det kommer nog bli i stort sett omöjligt att stå emot. Vi får se på onsdag helt enkelt. ;)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback