Idag har varit en sån där perfekt dag

2010-05-31 @ 17:57:14

när man är mammaledig. Solen strålar och värmer. Har haft picknick tillsammans med bästa vännen och hennes bebis och mina tjejer såklart. Maja har lekt på en lekplats hela dagen och vi satt i halvskugga under ett träd och pratade. Känner att det bränner lite i ansiktet så det var nog bra att Elin höll mig i skuggan en del. Har inte tagit mig för att köpa solfaktor än. Bara till Maja förstås. Men hon har ju solskyddsfaktor 50 och det är lite väl mycket för mig.

Har fortfarande inte lagt in några bilder men ska försöka göra det senare.

Läget just nu är att A och Maja spelar Wii, Elin sitter i sin babysitter och jag sitter här medan kålpuddingen blir färdig i ungen och potatisen kokar färdigt på spisen.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback