Helgens bravader

2010-05-23 @ 23:36:45

Har haft en alldeles underbar helg. Fredagen har jag ju redan berättat om. Igår hade vi vänner här och grillade och hade det tokmysigt och idag har vi varit ute hos andra vänner och fikat och hade det precis lika mysigt. En riktig myshelg helt enkelt. Vädret gör ju sitt till också. Sommar! Denna veckan ska tydligen bli trist och regnig dock...




Tyvärr vann inte kära Kristina Jakten på Julia. Hon är nämligen en klasskompis från gymnasiet så jag har hoppats och hoppats. Trodde nästan hon var Morgans favorit eftersom han varit så otroligt positiv, men så var det ju inte tyvärr. Nåja, Lizette är ju också väldigt duktig.

Klockan är snart midnatt så det är väl dags att lägga sig. Sov gott ni som enligt statistiken läser. Lite få kommentarer kan jag tycka, men jag kanske inte skriver inlägg som lockar till kommentarer?

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback