Elin 1 månad

2010-05-04 @ 22:14:40

Ja den lilla är redan en månad. Hur fort har inte det gått? Samtidigt känner jag att jag är bättre på att ta vara på tiden. Vet ju hur fort det gick med Maja. Så nu sitter jag gärna med henne så ofta jag bara kan. Bara att titta när hon sover är ju fantastiskt.

Inatt sov hon 6½ timme i sträck utan att vakna för att äta. Hoppas hon gör det inatt igen. Men hon somnade redan för en timme sedan idag så det blir nog läggdags snart.


Har inte lagt in de senaste bilderna på datorn än så det får bli en bild som är en vecka gammal. Men söt som socker är hon oavsett. Gillar den snea minen jag lyckats fånga.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Grattis på födelsedagen Magdalena - hoppas den varit bra!



Kram Å


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback