Biggest loser

2010-05-28 @ 23:14:04

Idag såg jag finalen av Biggest loser säsong 9. Älskar att se finalavsnitten när man får se hur mycket alla gått ner och hur de ser ut nu.

Jag tycker nog att rätt person vann ändå... Det trodde jag inte att jag skulle säga tidigare i säsongen men h*n har vuxit som person något otroligt. det har ju de flesta förvisso. Och jag hade nog sagt detsamma om alla de 4 sista faktiskt.



Jag fullkomligt älskar det här programmet. Fast jag tycker nästan ännu mer om den australiensiska varianten. den är mer äkta med mindre tydliga reklaminslag hela tiden. (Hur trött blir man inte på subway och ziplock som det ska pratas om på ett så överdrivet sätt?!) Dessutom är de ju mycket mindre och vägs i kilo så det är lättare att hänga med. :)


Shannan och Michelle, tränarna i Australienska Biggest loser (fast jag är väldigt svag för Bob & Jillian)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja superfina! :)



Oh får passa på att fråga dig. Hur fick du in dina lilypie räknare i bloggen, jag är lika klok :P

Vilken kod använde du och var i bloggen sätter man det?


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback