Klockar värkar...

2010-03-25 @ 21:35:22

Japp det är vad jag gör just nu. Hinner knappt något annat än in och ut på sidan tycker jag (varktimer.se). De kommer var fjärde minut och varar ca 1½ minut så ni kan ju själva räkna ut att det inte är så lång tid emellan dem. MEN, de gör inte så ont att jag inte klarar av dem. Så vad är egentligen skillnaden från när jag åkte in för 2 veckor sedan? De gör lite ondare och varar lite längre förstås. Men nej, ni kan nog vara säkra på att bebis inte alls tänker komma ut än. Det är bara livmodern som tränar. (herrejisses, hur mycket kan den träna egentligen???)

nej nu ska jag ta mig en chokladboll som jag bakade förut och titta på lite vänner. Om bebis tänker komma ut idag så lär jag ju märka det... ;) Och nu är jag liksom inställd på en liten i april.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback