Bloggtips?

2010-03-02 @ 10:23:54

Ni är några trogna som kommer in här och tittar. Fler än jag kan komma på vilka ni är. Så kan ni inte skriva vilka ni är? Jag behöver dessutom lite nya bloggar att läsa. har mina 4-5 standardbloggar att titta in, men jag vill ha fler!

Så ge er till känna och tipsa om bra bloggar. Både era egna och andras.

En bra blogg för mig är antingen någon jag känner (för då är det intressant att läsa oavsett vad det handlar om) eller så ska den handla om något som intresserar mig ex. tv-serier, japan osv och naturligtvis vara bra skriven.



Den här bilden får man upp när man googlar bloggtips. Tycker den var riktigt snygg. Från veckorevyn.

Kommentarer

Postat av: Karin

Jag tittar in här varje dag. :)



Postat av: sandra

jag kikar oxå in titt som tätt!



kram Sandra (norpan)

Postat av: Therese

Jag tittar också in då och då men det vet du säkert :-)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback