Valpsjuk på riktigt

2010-06-27 @ 22:07:04



Idag besökte vi valparna igen som nu är sex veckor gamla och jag föll handlöst. Det var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse att få gosa och leka med åtta stycken fantastiskt söta små valpar. Allt förnuft flög rakt upp i himlen och jag ville ta med iallafall två stycken hem.

Mest föll jag för de bruna valparna och eftersom de 2 grabbarna var tingade så bondade jag med Doris. Henne har vi tingat, men om det kommer att bli så att hon blir vår är väl inte helt bestämt än. Vet inte riktigt om vi ska ha en hona eller hane, eller om vi ska ha någon alls. Men just nu lutar det åt att vi blir hundägare inom en snar framtid.

Och om någon av er som läser här blir sugna så är valparna blandras Labrador-Boxer-Bracco Italiano och det finns valpar kvar.

Kommentarer

Postat av: Åsa

De är helt underbara!!! Förstår att du längtar efter en (eller två ;))

Postat av: Selma's husse och matte

Hej!

Vi har en av Doris(?) syskon! Selma var en av de svarta tikarna i kullen. Hon bor med oss, katten Tequila och hästen Wariant i Örebro och är en helt ljuvlig hund!



Hur har det gått för er?



Mvh

Therese, Micke och Selma

Postat av: charlotte ramel

hej, förstår att du inte är aktiv på bloggen, senast daterad 2010.

Tyvärr missade jag chansen att köpa någon av de fina blandrasvalparna! Jag skulle så gärna vilja skaffa hund och just din blandras verkar vara en lyckoträff med Braccon, känner till ytterligare en underbar hund med samma bakgrund ur en annan kull. Älskar Bracco Italiano men tycker att de är för mkt jakt, skulle vilja ha in en ras till. Undrar om du vet om det är någon som planerar valpar eller något annat tips, ex någon jag kan kontakta. Hoppas du läser detta! mvh Charlotte


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback