Tick tack

2010-06-30 @ 00:11:37

Varför går kvällarna så ofantligt fort? Tycker knappt liten somnat och plötsligt är det midnatt. Men det är ju nästan den enda tiden jag har vid datorn och då finns det ju plötsligt så mycket att göra. Bara att titta igenom FB tar ju en evighet när man inte är inne mer än en gång om dagen. Annat var det i slutet av graviditeten då jag levde på Facebook och Familjeliv. Orkade ju ingenting annat då.

Har haft en ofantligt skön dag idag. Varit på biblioteket, fixat pass, haft det härligt i trädgården och ätit middag hos svärmor. dessutom två spännande fotbollsmatcher och min underbara familj vid min sida hela dagen. Tänker  på hur dagen fungerat om vi haft en liten hund med oss, och jo det hade fungerat utmärkt. Alla situationer måste nu tänkas igenom för det är inget litet beslut vi har att fatta.

Om det blir en hund så verkar det som om vi får den alldeles gratis. Och om det blir en hund så verkar det som om det blir lilla Doris. Fast hon kommer nog isåfall att döpas om. För A's mormors hund heter just Doris. Fast vi träffar ju nästan aldrig dem eftersom de bor i en annan del av landet. Så det kanske fungerar ändå...

Säger godnatt med den enda bilden vi har på oss alla fyra. Visst skulle en ljusbrunbeige hund göra sig perfekt i vår lilla familj?



Kommentarer

Postat av: anna

åh ni är så fina, och ni verkar så glada nu :) hoppas ni myser massa med lilla elin (så var det va+) :)



ja håkan på wow blir ju helt grymt! jag ser fram emot lykke li, MIA, chemical brothers, miike snow, mumford & sns och en annat massa bra också :)

Postat av: jessica

Ja hon hade passat som handen i handsken! Eller hunden i handsken kanske ;)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback