Sanningen om mig

2010-06-30 @ 22:42:09

Namn: Magdalena

Piercingar: Inte ens hål i öronen...

Tatueringar: Ja, kinesiskt/japanskt tecken för mamma på höger överarm

Längd: 165

Skostorlek: 36 i längd men tyvärr väldigt breda fötter så ibland blir det 37

Riktiga Hårfärg: Ljusbrunt

Är du kär i någon: Ja min älskade A

Önskar du att du bodde någon annanstans: skulle gärna bo i en villa i Onsala eller i en lägenhet i Kyoto, men jag trivs faktiskt fantastiskt bra här nu.

Favorit Drycker: Öl, mineralvatten, Coca Cola

Använder du droger: Nix

Röker/Snusar du: Nej. Kanske någon enstaka cigarr på nyår.

Vilket shampoo använder du: Olika

Vilken parfym använder du just nu: Oj min Versace Crystal tog slut nyss så nu har jag några gamla jag varierar emellan.

Vad är du rädd för: att någon i min närhet ska gå bort eller att jag själv ska gå bort och lämna mina flickor på samma sätt som mamma lämnade mig.

Gillar du att tvätta: Tvätta är inga problem. det är att vika ihop den som är pest

Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, men inte på samma sätt som när jag var mindre

SENASTE..

Film du hyrde: Alice i underlandet idag, men har inte sett den än. Får bli imorgon.

Film du köpte: Det var nog Alvin & gänget 2 till Maja i födelsedagspresent.

Låten du lyssnade på: Ingen aning. Säkert Date "Om du bara ser mig" i bilen för den vill Maja alltid lyssna på.

Låten du hade på hjärnan: "Paul har fått en badboll. En boll speciellt för bad..." med Galenskaparna & After Shave. Oväntat va?

Låten du laddade ner: Ladda ner?? Finns ju spotify

Personen du ringde: Pappa för att berätta att vi antagligen blir en till i familjen snart (nej jag är inte gravid igen. ;))

TV program du tittade på: Lyckohjulet i förmiddags

Personen du tänkte på: Pappa eftersom det var honom jag ringde sist och jag precis fick frågan.


FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: Min historia talar emot det, men det kanske kan funka...

Utnyttja någon: Emot naturligtvis

Självmord: Verkligen emot. Vansinnigt själviskt. Kan aldrig förstå det. Aldrig.

Teenage smoking: Småbarn faller lätt för grupptryck så det är väl mer förståeligt än när vuxna människor gör det. Men jag är emot all rökning.

Att använda droger: Emot, har aldrig förstått poängen riktigt. Kanske är jag lyckligt lottad...

Sex före äktenskap: HAHAHA. Ja jag fick t.o.m. barn innan äktenskapet så det säger väl en del.

Köra onykter: Nolltolerans. Jag dricker inte en droppe om jag ska köra.

Förhållanden: Jo.. förhållanden är jag för. Eller förstår jag inte frågan nu?!


FAVORIT..

Mat: Rejäla amerikanska hamburgare eller i stort sett allt min käre far lagar

Låt: Har nog ingen favorit just nu faktiskt...

Sak att göra: Vara med min familj och mina vänner

Sport: Fotboll (herr)

Dryck: Fortfarande öl, mineralvatten & Coca Cola

Kläder: Mina fantastiska leggings och en skön & fin klänning över

Film: Playing by heart, Sagan om ringen triologin, Walk the line

Bil: Har alltid haft Audi TT som favorit.


HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: Massor av gånger. Grät mycket när A dumpade mig (när vi dejtat i några veckor. Ett halvår senare tog han dock sitt förnuft till fånga). Även när Ingvar gjorde det. Och alla gånger jag insåg att jag var hopplöst förälskad i Henrik och att han aldrig skulle bli min.

Gråtit över en flicka: Mamma...

Ljugit för någon: Ja, den som säger annat ljuger. ;) Men inte ofta.

Varit i slagsmål:

Blivit arresterad: Nej jag har varit otroligt skötsam i hela mitt liv. Hoppas mina flickor kommer brås på mig.


ANTAL..

Gånger ditt hjärta brustit: När jag var 15 år och mamma dog gick hjärtat sönder ordentligt. När det handlar om grabbar så brast det när Ingvar lämnade mig och när A gjorde det.

Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning. Inga vad jag vet. Kanske Thomas förstås som jag dumpade när jag började dejta A.  Han blev allt annat än glad.

Tjejer du kysst/kindpussat/pussat: Kysst är väl 2, eller kanske 3. Pussat är fler än jag kan räkna.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det har jag aldrig räknat.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback