Poolbad och asfaltskritor

2010-06-06 @ 00:00:35

Det börjar bli vana att familjen somnar innan mig. Idag somnade A i soffan bredvid mig till någon "undercoverpolisfilm". Inget bra betyg för han somnar sällan framför tv'n. Till skillnad från mig som slocknar direkt så fort jag slappnar av nuförtiden.

Haft en fullständigt fantastisk dag. Bla. grillade vi med grannen M och hans 2 söta barn efter att Maja och hans äldsta lekt som tokar med Majas pool och asfaltskritor.

Nej nu ska jag ansluta mig till familjen och gå och sova. Imorgon väntar medeltidsdag och skattjakt med familjen och bästa M, P och C. Ska nog grilla imorgon med om vädret tillåter.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback