Lugn och mys

2010-06-28 @ 23:17:42


Elin i sin "Hjärtat klappar för farfar" t-shirt. egentligen är den Majas, men när vi besökte flickornas farfar igår så passade den ju väldigt bra.

Har haft en väldigt lugn och mysig dag idag. Spenderade förmiddagen med flickorna och M & C på stranden i Vickan. Sedan åkte vi hem och gjorde en sallad som vi åt på vår härliga uteplats. Och nu på kvällen har vi tittat på fotboll och haft det lugnt och skönt.

Jag tänkte titta på In treatment idag på svt, men jag undrar om jag inte missat det. trodde det skulle komma efter fotbollen, men det kanske var i svt2... Första säsongen var ju fullständigt fantastisk men jag har inte kommit mig för att se den andra än.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback