Imorgon bär det av

2010-06-19 @ 00:13:00

Då åker jag och lillskrutten norrut för att träffa syster, svåger och den nya lilla sötnosen! Har längtat hela veckan och äntligen är det snart dags. Men eftersom pappa & K ska med (eller snarare jag och Elin ska med dem) och även svågers föräldrar och bror med familj är där får A och Maja stanna hemma den här gången. Annars blir det lite för mycket på en gång. Dessutom så blir det bättre om Maja får träffa sin nya lilla kusin under lugnare former. Maja är otroligt social och älskar att vara i centrum. Speciellt med människor hon inte känner så väl. Och det är ju faktiskt någon annan som förtjänar att vara det nu. Så även om det är tråkigt att åka utan Maja så är det det bästa just den här gången.

Sitter och tittar på Mitt stora feta grekiska bröllop nu. den går på tv4+ och jag har aldrig sett den innan. Jag förstår varför. Fånig och tråkig. Men som ni som läst min blogg innan vet så är jag svag för John Corbett så det höjer den litegrann iallafall. Dessutom är det sista delen av Five days på SVT idag som jag försöker hålla mig vaken till och då funkar det som tidsfördriv.

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: jessica

Hej igen! Hoppas ni får en mysig helg och att du hinner kika in här innan måndag! Vart skall vi ses tycker du och vilken tid? Jag är superflexibel så bestäm du så blir det kalas! Ev kommer en annan mamma med med en liten mini om det är ok? Hennes Karla är född 16mars.



Kram kram

Postat av: jessica

Ja men den är kalas, vi säger 11! Jag tar nog med lite fika :)



Kram kram


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback