Vilken dag!

2010-07-02 @ 00:26:28

Inte nog med att vi bestämt oss för hunden. Det har varit fullkomligt strålande väder så vi har varit ute hela dagen. Hängt i trädgården med grannar och sedan Mel och Charlie (alltså även det bästa av sällskap) och även en sväng på Kungsbacka marknad. Dessutom fick jag sakerna jag beställde från Nelly.com och de passade helt perfekt allihop och var sååå fina! Så nu längtar jag riktigt till lördag när vi ska bort så jag kan använda dem. Köpte två superfina klänningar och två par leggings för 300:- inkl. frakt. Tokigt billigt! Så in och fynda med er!

Oj nu verkar det som om Elin vaknade.

Godnatt och sov gott mina vänner!

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback