Skattjakt runt hörnet

2010-07-02 @ 23:42:27

Kom nyss hem från Onsala där vi besökt M & A. De grillade fantastiskt goda hamburgare och vi njöt av dem och den otroliga värmen som kommit hit.

Imorgon ska vi ha barnkalas för Maja och som tur var ska ju vädret hålla i sig så vi tänker vara ute. Känns väldigt skönt att inte behöva ha alla barnen inne. Så imorgon väntar grillad korv, marängsviss, sätta knorren på grisen (eventuellt svansen på Mamma Mu) och skattjakt efter godispåsarna med åtta 4-5 åringar. Ska bli väldigt spännande.

Hejade på Holland och Ghana idag och Holland lyckades ju faktiskt vinna. Tyvärr föll Ghana på målsnöret med en missad straff i sista minuten. Kan tro att Gyan är lite missnöjd just nu.

Imorgon håller jag på Tyskland och Spanien. Jag har inte något emot de Sydamerikanska lagen alls (som det ju kan verka här) egentligen men tja det har liksom bara blivit så. Jag gillar dessutom att hålla på underdogsen så jag kommer nog att le om Paraguay vinner mot Spanien imorgon även om jag egentligen hellre vill att Spanien vinner.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback