Produktiv dag

2010-07-08 @ 20:48:53

Dagen blev inte som planerat och det öste ju utanför så jag passade på att arbeta här hemma. Först möblerade jag om i flickornas rum. Blev riktigt bra tror jag. Får känna på det lite men Maja verkar nöjd. Hon har lekt däruppe hela dagen. Kan förvisso bero på att jag också varit däruppe hela dagen i stort sett.

För när jag möblerat färdigt drog jag ut alla kläder ifrån krypvinden och sorterade dem. När jag var klar (ganska nyss) hade jag 3 tomma sopsäckar, 3 tomma papperspåsar och ett antal tomma plastpåsar som alla innehållit en blandning av kläder (mest barn). Nu ligger allt i lådor uppmärkt med storlek. Känns helt fantastiskt skönt! hittade dessutom alla "62" kläder så nu ska Elin äntligen få lite "nytt" att ha på sig. Hon kan fortfarande ha 56 men en del börjar bli lite trångt.

När A slutade hämtade vi honom (då var jag fortfarande mitt i sorterandet) och då åkte vi runt i diverse affärer för att titta på hundsaker. Köpte dock inget, förutom en filt Maja gärna ville att hunden ska ha. Vi ska jämföra först så man får det bästa och mest prisvärda.

Kan inte förstå att hon snart är här hos oss. Jag vet att jag tjatar men herregud vad jag är lycklig.

Kommentarer

Postat av: jessica

Jag har fortfarande ont i kroppen och halsen men febern verkar vara borta, eller är det bra med panodil ;)



Vi såg precious, fy f*n vilken hemsk film..... Ser att du fick gjort lite idag, så skönt när det är gjort!



KRam kram

Postat av: Sandra

Oj vad du har varit duktig då!



Ja samma som Jamie då. Han verkade gilla det, men jag tror jag väntar lite. Iallafall tills han är lite mer stabil i ryggen så att man inte behöver oroa sig för det. Men det dröjer nog inte mer än ett par månader till. Dom börjar bli så stora, våra små! :D


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback