Paus?

2010-07-17 @ 23:02:43

Tror jag tar en liten bloggpaus. Tiden är naturligtvis ännu mer knapp nu när vi har Molly här. Men det är egentligen inte tiden. Det känns lite tråkigt att skriva när man sällan får någon feedback. Jag skriver förvisso mest för min del. För att det är roligt och för att kunna gå tillbaka längre fram. Men inte endast för då hade jag ju lika gärna kunnat skriva en vanlig dagbok.

Molly är iallafall helt fantastisk. Älskar att gosa och leka och går redan riktigt bra i sitt koppel. Även om hon naturligtvis gillar bättre att springa fritt på vår gård. Första dygnet åt hon lite dåligt, men nu verkar hon trivas bra hos oss och äter med god aptit. Det enda som verkar störa henne nu är hennes kliande tänder. Hon vill gnaga på allt inklusive oss. Och för vår del är det ju inte så farligt (fast de är förvånansvärt vassa de där små tänderna), men när hon försöker gnaga på Elin är det värre. Så det gäller att hålla ordentlig koll på henne när de är nära varann.

Men som sagt, annars fungerar allt toppen. Hon lyssnar redan till sitt namn och kommer alltid när man ropar eller visslar på henne. Hon tyr sig helt klart mest till mig. Hon följer mig som en svans här hemma, men det är bara mysigt.

Ha det så bra så återkommer jag när lusten ökar igen.

Avslutar med några bilder från den senaste veckan




Kommentarer

Postat av: anna

vad söta de är allihopa! ni verkar ha det så mysigt nu :) tråkigt att du ska ta paus. jag är kass på att kommentera här, sorry, men läser den oftast :) ta hand om dig vännen!

Postat av: K

Är också dålig på att kommentera...men läser!!! Superfina bilder som vanligt, du skriver jättebra Madde och fortsätt gärna! <3 (Fast det där med bloggpauser vet jag allt om...gääääsp) Kram från Kerstin!

Postat av: anna

men det blir ju lätt så, man läser liksom men sen så orkar man inte kommentera ;P

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: Guchie

SV: Nämen tack :) Och de va länge sen!

Postat av: Guchie

SV: Jo men jag har nog satsat lite mer på det dom senaste månaderna.. förut visste ja inte riktigt vad jag skulle använda för inställningar när och var och hur och slutartid och allt.. men man får mer känsla för de på sommaren har ja sett.. Mer fint och fotografera då :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback