Nelly.com resultat

2010-07-02 @ 23:56:31

Har redan sagt godnatt, men hade tänkt visa vad jag shoppade på Nelly.com häromdagen. Tyvärr fanns nästan ingenting av det kvar. Så jag är ännu gladare över det nu!



Klänningen jag köpte är som den ovan men i väldigt vacker ljust turkos. Dessutom kostar klänningen ovan 299:- på rea nu och jag betalade 89:- för min. Leggingsen ovan är precis de jag köpte. Men jag köpte dessutom ett par i jeansaktigt tyg som har tagit slut. Dessutom köpte jag en svart topp/klänning som verkar ha sålt slut också. Så jag är som sagt väldigt nöjd att jag var så snabb och skyndade in på rean innan den öppnade för alla.

En sak är säker, det var första, men absolut inte sista gången jag handlade där!

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback