Molly är här

2010-07-15 @ 10:59:39

Igår hämtade vi hem vår nya familjemedlem som förut hette Doris, men som nu heter Molly. Världens sötaste hund! Folk stannade upp på gatan utanför när vi var på gården igår kväll och lekte med Molly. Hon charmade allihop. Hon verkar än så länge ta sin flytt otroligt bra. resan hem gick hur lugnt som helst och natten har också varit lugn. Hon har vaknat två gånger av massa oväsen utanför (t.ex. krogbesökare på väg hem, vilda fiskmåsar och ett stort godståg.) själv sov jag extremt lätt eftersom jag hade både Molly & Elin att vara uppmärksam på. Så för min de har det inte blivit så mycket sömn, men de två töserna sov gott större delen av natten.

Nu är Maja iväg hos en kompis. Elin leker i sitt gym och Molly vilar i sin korg. Så jag passar på att sitta här lite innan de vill ha min uppmärksamhet igen.

Molly är otroligt kontaktsökande och vill vara med hela tiden och överallt. Väldigt mysigt. Men det är klart att hon saknar sin mamma och sina syskon. Någon gång har hon gnytt lite grann, men det går över så fort man gosar med henne.


Kommentarer

Postat av: Kerstin

Åh vilka GODINGAR du har hemma madde! <3

Postat av: Sandra

naw vilka sötnosar, båda två! :D


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback