Kungsbackakalaset

2010-07-30 @ 23:03:03

Idag och imorgon är det Kungsbackakalaset här. Det är inga tvivel om att det håller på ska jag säga. Man hör musiken ända hit in i lägenheten trots att alla fönster är stängda. Synd att det inte är några intressanta artister bara. De enda jag var lite nyfiken på var Glennartz eftersom jag såg Christoffer (Casper i Arvingarnas lillebror) när han var typ 3 år när han var med på Arvingarnas spelningar. Men jag hörde dem förut när de körde någon gammal Flamingo-dänga.

Vilket galet väder det varit idag. Fullständigt skyfall och blåst. Vår lilla hund har vägrat att gå ut. Hon bara sätter sig under tak och darrar av kylan. Jag och Maja sprang och lekte med pinnar för att locka ut henne på gräset men inte då. En riktig fegis när det gäller oväder. Själv tyckte jag det var rätt mysigt med lite ösregn.

Imorgon ska vår Elin Ann Matilda döpas. Ska bli mysigt. Hoppas bara att det inte regnar för då blir det väldigt trångt hos pappa & Kerstin.

Kommentarer

Postat av: jessica

Grattis söta Elin på dopdagen! Hoppas ni får en mysig dag imorgon, det skall tydligen vara uppehåll :)



Kram på er!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback