Holland-Spanien i VM-final

2010-07-07 @ 22:29:37

Attans vilken spännande match. Jag höll på Tyskland som jag tycker varit fantastiska i detta VM. Men Spanien är otroligt bra så det känns helt okej ändå. David Villa har varit fullständigt fantastisk!

Har haft en väldigt mysig dag idag med vänner, sol, promenad, sushi och ett underbart kvällsbad. Älskar sådana bad när det är lika varmt i vattnet som i luften. (ca 21 grader skulle jag gissa).


Fullt med vänner och barn på vår underbara uteplats


Elin fick prova sittdelen på sin vagn idag och verkar mycket nöjd

Kommentarer

Postat av: Sandra

Hur gammal är lilla Elin?

Vad sött hon är i sittdelen, hade ni tänkt att byta till den permanent nu?



Hoppas ni får en trevlig helg!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback