Galenpannor på Blocket

2010-07-08 @ 23:05:51

Alla ni som känner mig vet att jag är en fullständig mobilnörd. Jag har nu haft min mobil i snart ett år och det är verkligen länge för mig utan att längta efter en annan telefon. Men nu börjar längtan komma.

Jag visste att jag skulle väntat på att X2 kom för den suktar jag efter nu. Jag vet att den kom i höstas, men jag har varit så nöjd med min telefon. Och det är jag fortfarande. Men tycker att x2'an är så snygg och dessutom älskar jag Sony Ericsson. Har alltid haft dem tidigare, men säljaren "lurade" mig att köpa en Nokia n97. Jag är som sagt hur nöjd som helst med telefonen. Den är grym! Men som alltid med mig så kommer stunden när jag vill ha något nytt.

Men det jag egentligen skulle skriva om är människor som säljer på Blocket utan någon som helst verklighetsuppfattning. Om jag ska köpa något via Blocket så vill jag ju att det ska vara rejält mycket billigare än i en vanlig affär. Men nu när jag var inne och kollade på telefoner så vill knasbollarna ha 2700 för en X10 mini pro när Elgiganten tar 2790 för den.

Ska iallafall försöka få tag på en x2 för en billig penning. Jag får 1311 för min på envirofone så har jag tur behöver det inte kosta så mycket för mig att byta telefon.



Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback