Förbättrad prestanda

2010-07-14 @ 08:51:26

Satt och grejade med min dator igår och valde ett alternativ där prestandan skulle förbättras i utbyte mot att allt ser lite tråkigare ut. Först tyckte jag inte det var värt det, för jag gillar när menyer och så är snyggt. Men nu när jag surfar upptäcker jag hur mycket fortare allting går och då är det verkligen värt det. Allting kommer direkt istället för efter några sekunder. Grymt skönt. Dessutom lade jag över ca 50 G film på den externa hårddisken istället och det verkar burken också ha gillat. Och så pågår en fragmentering nu. Känns väldigt skönt att få ordning på den. Den har varit lite seg på senaste tiden. Och när jag spelar Sims 3 blir den så varm att jag skulle kunna steka ägg på den.

Idag blir det stor röjdag hemma. Så mycket som flickorna tillåter. Nu får inga småsaker ligga på golvet.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback