Bortglömda kort

2010-07-30 @ 23:41:51

En nackdel med Xperian i jämförelse med n97an är minnet. N97an har 32 gig och Xperian bara drygt 100 mb. Så jag har satt in mitt gamla minneskort från Viewtyn. så när jag satt och skulle ladda in några kort jag tagit de senaste dagarna hittade datorn över 500 kort. Det visade sig att jag inte lagt in några kort alls från det minneskortet på flera månader. Här kommer några smakprov från förra våren-sommaren.


Vid vattentornet i Kungsbacka under en springtur i mars 2009. Borde börja springa igen...


Var alldeles för längesedan jag spelade gitarr också...


Vackraste Maja Kathleen "Bella" (hennes egna tillägg eftersom lillasyster fått tre namn) i maj 2009


En glimt av min 28-årsdag som var magnifik på alla sätt!


Hjälper mamma med reklamutdelningen


Underbara Universal Poplab


Kärlek


På en Datespelning i Alingsåsparken. Maja tyckte ljudet var lite högt. Tur att det fanns gungor.


Bästa kusiner


Första beviset på Elin


Bästa Onsala


Min älskade prinsessa

Kommentarer

Postat av: anna

haha klart maja ska ha tre namn hon också :) mysiga bilder, blir så sugen på att ge mig ut och springa nä rjag ser först abilden men jävla regn!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback