AAAAAAAATCHO!

2010-02-01 @ 11:48:26



Ligger hemma i soffan med världens förkylning. Började lite smått i förra veckan, att vara värre än den varnliga gravidtäppan, sedan har det blivit värre för varje dag. Men möjligtvis är det något bättre idag än igår, har normal temp idag iallafall och nyser inte konstant.

Men jag har ju ingenstans att vara så jag kan ju ligga på soffan utan att någon saknar mig. Hoppas jag kan få skrivet något iallafall.

Och jag måste vara frisk på onsdag för då ska jag till min barnmorska, på ultraljud och sedan till skolan för massa vitig info om examensarbetet, och träffa alla klasskamrater igen. Magen kommer nog få rätt mycket uppmärksamhet. ;)

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback