Nestlé godnattvälling

2010-12-15 @ 10:43:25

Den ska jag buzza nu. har varit svårt att göra det eftersom liten varit sjuk i två veckor. Först magsjukan och sedan förkylningen. Men jag kan ju åtminstone blogga om det. Och jag gör det här så att inlägget ska nå ut till fler än vad det gör på min hemsida.

Jag har ända sedan Elin börjat med välling använt Nestlés godnattvälling och jag har varit jättenöjd, och hon med. Men när hon blev magsjuk fick jag ju köpa majsvälling istället (för man ska undvika havre, som godnattvällingen är gjord på, när de små är dåliga i magen) och det har vi fått fortsätta med. För ger jag henne annan välling nu så får hon ont i magen. Kanske är magen inte riktigt hundra som den ska än. Men det är ju lite typiskt nu när jag ska buzza den här att hon inte kan dricka den. Men men, jag vet ju hur nöjda både hon och jag har varit innan.

Det som är så bra med den (och varför den har sitt namn) är att den är så mättande så barnet sover gott längre. Men naturligtvis kan man inte bara ge den på kvällen. Elin får den även som mellanmål mitt på dagen. Och god måste den vara för det var först när jag började ge den här som jag kunde trappa ner på amningen. Som jag skrivit innan så avskyr mina barn ersättning. Men Nestlés godnattvälling slank ner lätt som en plätt.

Vill någon ha provförpackningar så kontakta mig. Vill ni ha det skickat får ni dock själva betala portot. Annars är det bara att komma till Kungsbacka och hämta.


och som vanligt, vill du själv bli buzzador och prova produkter helt gratis, gå in här.

Och bloggen på hemsidan är också uppdaterad.

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback