Varför alltid på natten?

2010-04-04 @ 00:38:35

Ja så ligger jag här igen och klockar värkar. Ondare än tidigare. Har nu svårt att göra något annat när de kommer. Ca var femte minut. Dessutom kom det lite blod förut och det är positivt. Har pratat med förlossningen och är välkommen in. Men jag känner att jag vill avvakta lite. Det är så sjukt jobbigt att åka in bara för att få åka hem igen.

Men håll tummarna för att bebis faktiskt vill titta ut inatt. Isåfall skickar jag stora tackkramar till Sandra som ju faktiskt bestämde att det skulle bli inatt. ;)

Kommentarer

Postat av: sandra

Woho jag hade rätt! stort grattis till lilltösen!



kram

Postat av: Åsa

Grattis grattis!!!!

Postat av: Therese

Åhh tänkte gå in och kommentera om att jag hoppades att det var på G. Men nu fattar jag av de andra kommentarerna att det kommit en liten tjej. Stort grattis!!! Hoppas ni mår bra.


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback