Napp är en makalös uppfinning

2010-04-15 @ 17:59:51

Elin har inte varit riktigt lika tokig i att amma som Maja var. Maja ville aldrig släppa. Elin släpper när hon är nöjd. Men idag har hon velat amma i stort sett hela dagen vilket gör att mina bröst känns helt utslitna. Hon har tagit napp från födseln i stort sett, men jag har inte funnit anledning att använda den i större utsträckning, tills idag. Efter att ha badat blev hon helt tokig (det var väl skönt att känna vatten mot kroppen igen) och lugnade sig endast av att ha nappen när jag gick omkring med henne. La henne sedan i sin lilla säng och nu sover hon. Somnade helt själv utan att ammas eller bäras. Det var första gången. Nappen är ett underverk!

Bild lånad från mambaby.com. MAM var de napparna som Maja gillade bäst och Elin verkar tycka likadant.

Kommentarer

Postat av: Maja/Mogan

Stort grattis Magdalena till lilla tillskottet. Hon ser helt underbar ut!

Postat av: Magdalena

Tack Maja!!


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback