Min systers bröllop

2009-09-02 @ 14:24:02

För 1 ½ vecka sedan så gifte sig min ena storasyster med mannen i sitt liv. Det var ett helt fantastiskt bröllop och en helt fantastisk fest!

Själv gjorde jag någon form av debut. Jag har förvisso sjungit så många gånger i kyrkan att jag inte ens kan räkna dem, jag har även sjungit tillsammans med min syster på begravningar. Och jag sjöng ju faktiskt på min bästa väns bröllop, fast på festen. Men den här gången var det i kyrkan, ensam, till pappas gitarrspelande. Det gick bra. Jag kände mig lite skakig på rösten, men de sade de inte hördes alls. Efteråt kom ju alla fram och sa hur bra det var, fler ju längre kvällen gick. Men något jag alltid kommer minnas är när en vän till min syster, som är en av de mest fantastiska människor jag någonsin träffat, kom fram och sa att det var det vackraste hon någonsin hört. Det var så fint, och så ärligt, just där och då kände hon så. Och jag blev verkligen glad.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Häftigt - vad sjöng du för något?



O jo, du får svara i min döende blogg om du vill :)


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback