Vad hände Morgan?

2009-03-13 @ 20:48:54


Lasse & Morgan i Tippen. Älskade dem när det begav sig. Och Morgan är lika charmig än. Vad gör Lasse nuförtiden?

Min favorit Morgan trasslade totalt till det i Let's dance precis. Men oavsett så blir man ju lycklig bara av att titta på honom.

Magnus är fantastisk. Elisabeth har varit väldigt duktig hela vägen, men det är dags för henne att åka ut tycker jag.

På ettan är det Så ska det låta och det har lockat till många skratt i reklampauserna på Let's dance. Hade jag valt själv hade jag tittat på det hela tiden. Men Maja älskar dansen och de vackra klänningarna i Let's dance, så det är bara att ge sig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Lasse sysslar med detta:

http://www.schtunk.se/


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback