and the violence of your beauty keep on hitting my head.

2009-03-29 @ 21:53:52



Gårdagskvällen var underbar. God middag på trevlig restaurang följt av prat och singstar hemma hos M. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Var hemma vid halv ett och hade bestämt att jag skulle hålla mig vaken och dela ut tidningarna lite tidigare, men tji fick jag. Trots att jag kom till avhämtningsplatsen nästan 1½ timme efter att jag fått sms om att bilen fått från tryckeriet så var det inga tidningar där. Och det var tokkallt i natt. Så jag gick hem, sov två timmar och gjorde ett nytt försök, och då gick det ruskigt fort. 1h 25min gjorde jag min runda på och förra veckan var jag stolt över att jag gjorde det på 1.55.

Idag har jag varit hos J och fått FANTASTISK massage, även Maja fick massage och sedan bar det av till Onsala & Majas idol, morfar. Var ute och njöt av våren och åt sedan underbar kyckling. Kom hem för en timme sedan ungefär. En riktigt härlig helg helt enkelt.

Imorgon ska vi till Resia och lära oss mer av Ving, Apollo och Fritidsresors bokningssystem. KUL! :)

Kommentarer


Låt mig veta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback